SPA de mămică

Într-o seară ploioasă de toamnă, m-am hotărât să mă relaxez un pic. Mi-ar fi plăcut să merg la un Spa, dar cum timpul nu îmi permite momentan să ajung la unul, am decis să aduc  Spa-ul la mine acasă.

Relaxing-Spa-Treatment-Ideas

  1. Mi-am anunțat soțul că pentru cel puțin o oră voi fi in baie, deci copilul rămâne în grija lui.
  2. Am adunat toate lumânările decorative din casă, care nu au mai fost folosite de ani buni sau chiar niciodată.
  3. Am căutat faimoasa sare de baie de la Lush, pe care o primisem cadou cu multe luni în urma
  4. M-am înarmat cu mânușa pentru peeling și piatra ponce
  5. Am dat drumul la apă și  închis ușa băii

M-am cufundat în apa fierbinte și parfumată încercând să mă relaxez. Răsfoiam paginile minții să găsesc ceva gânduri bune, de examinat în cada fierbinte. De unde, colăcelul ( ca să fiu finuță și să nu îl numesc direct colac) de grăsime de pe burta mea insista să rămână la suprafața apei și să îmi direcționeze gândurile către silueta mea imperfectă.

Cada s-a umplut cu spuma parfumată și a acoperit colăcelul de grăsime, iar eu am început să revin la sentimente mai bune. Pentru că în baie se făcuse deja îngrozitor de cald și pentru un plus de confort, m-am hotărât să îmi ridic picioarele pe marginea căzii. Zis și făcut. Proastă mișcare.

Primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost  urmele de ojă de pe unghiile mele, pe care am tot amânat să o șterg și care arăta acum ca un fel de ciupercă de unghie. Pff… ce urât. Am încercat să schimb unghiul și am direcționat privirea mai sus pe picior. Altă alegere neinspirată.. Era toamnă, recunosc, dar nu ar fi stricat un epilat. Am început să fac calcule în minte dacă îmi va ajunge timpul să mă epilez până doarme bebe sau să o las pe altădată. În timpul acesta bebe mieuna la ușa băii. Soțul, acaparat de vreo știre de ultimă oră l-a lăsat să miaune liniștit în speranța că mă voi îndura și îi voi deschide ușa, ceea ce s-a și întâmplat. În baie aerul devenise irespirabil de la lumânări și aburii fierbinți, așa că mi-am strigat șotul să deschidă ușa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ușa s-a deschis și în secunda unu, bebe a țâșnit ca o rachetă în baie. A observat imediat sânii și încerca cu disperare să prindă unul.  Când a văzut că nu e chip să mă înduplece a început să arunce tot arsenalul de jucării în cadă, să lingă spuma de pe pereții căzii, să se spele pe mâini în wc sau desfășoare sulul de hârtie igienică. Era timpul să termin povestea cu spa-ul. M-am ridicat anevoios (mă cuprinsese amețeala), pesemne m-am dezobișnuit de răsfățuri sau corpul a avut un șoc (după 2 ani de dușuri de maxim 5 minute cred și eu ). Am apucat doar să îmi pun prosopul pe mine și am fost nevoită să mă așez pe capacul wc-ului, pentru că bebe era deja mufat la sân și nu intenționa să plece cu burta goală de acolo.

Hmm… nu era exact ceea ce îmi imaginam a fi o oră de relaxare, dar a fost bine și așa decât deloc.

Ce alte metode de relaxare mai știți? Sunt dispusă să încerc.

P.S. Evident că nu am reușit să mă epilez în seara aceea, am lăsat-o pe altă dată. O dată îndepărtată 🙂

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

Leave a Reply

