Întalnirea cu nutriționistul

De câteva minute bune privesc o pagina scrisă cu multe numere, valori, centimetri, grame etc.

Mda… m-am întors de la nutriționist.

A venit ziua cea mare (pe care o așteptam de o luna de zile), întâlnirea cu nutriționistul. Am lăsat copilul cu mama și am zburat cu viteza luminii spre cabinet.

Așteptările mele :

”- Doamnă, dați-mi ceva să mă opresc din mâncat.”

Și răspunsul la ele:

”- O adresă la psiholog.”

Da, să depășim momentul, nu mă așteptam la răspunsul acesta. Păi eu visam la o pastilă minune, o poțiune magică ceva, să îmi spună  să stau în cap, să dorm pe burtă și gata, dispare pofta de mâncare.

Ce am primit în schimb? Un regim drastic, la care încă mă uit îndoielnic. Aaaa…  era să uit, am mai primit bonus și veștile unei lipse de calciu, anemie, deshidratare severă, hipoglicemie. Nimic nou sub soare, eram oarecum conștientă de toate asta. Stilul meu de viață nu a fost unul tocmai impecabil în ultima perioadă. Însă acum, când le-am văzut negru pe alb, m-au zdruncinat un pic.

Să vedem și partea buna, zic. Soțul meu nu mai poate zice nimic de acum, am și acte pentru văicărelile mele:))

Doamna doctor, o doamnă super cool, regimul not so cool. Însă fără 7 kg în minus nu mă mai primește la ea în cabinet. Tranșantă femeie.

The Dolce Diet_2

Ce să fac? Răspunsul ar fi să mă apuc de băut compot, asta pentru că primele două zile am voie să mănânc numai compot. Mic dejun – compot, prânz -compot, cină – compot. Da, da, da știu ce o să ziceți. E bun compotul, chiar și mie îmi place, cel cu zahăr și alături de o pâine albă proaspătă. Uhhh…Mă pierd în detalii.

Compot, compot, compot…..7kg, 7kg, 7kg

Urați-mi succes!

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

Leave a Reply

