Dieta și efectele adverse

Mă trezesc de dimineață cu o sete teribilă. M-am întors pe partea cealaltă în speranța că senzația va dispărea și voi adormi. Îmi era îngrozitor de lene să mă ridic din pat.

Dar nu, nu a fost posibil, senzația de sete a devenit acută și am fost nevoită să mă ridic din pat pentru un pahar cu apă.

Ups…eroare! Corpul meu nu îmi mai asculta comenzile. Pur și simplu nu reușeam să stau în picioare. M-am așezat pe primul scaun și am băut vreo 3 pahare de apă. Senzația de sete a trecut, însă corpul nu voia să mă asculte încă. M-am târât cu greu înapoi în pat. Mă dureau toate, îmi tremurau mâinile și picioarele, simțeam cum mă doare fiecare mușchi și cum îmi zvâcnește sângele în vene. What??

how-can-I-lose-weight

Ce se întâmplă cu mine? Mda… mi-am amintit: sunt la dietă!

Ce noroc pe mine. Nu sunt o fană a dietelor, acum mi-am amintit și de ce. Dar tocmai sărbătorisem succesul unei zile în care am mâncat doar compot. Mă vedeam deja pe podium la Victoria’s Secret.victorias-secret-2012-circus03a Dar socoteala din târg nu se potrivește cu cea de acasă. Păi cum să îmi fie rău tocmai acum când începusem să mă obișnuiesc?

Mi-am revenit  ușor după doua felii cu gem de gutui (singurul dulce pe care îl mai păstram în casă). Cel mai probabil corpul meu a rămas șocat de dispariția subită a zahărului și s-a manifestat printr-o mică criză de hipoglicemie.

Ok…și eu acum ce fac?

M-am hotărât să continui dieta, însă începând cu zilele mai permisive și terminând cu cele drastice.

Nu e chiar atât de simplu cum mi-am imaginat. Pentru lucrurile bune trebuie să muncim mai mult, cele rele vin singure, nu-i așa?

Succes tuturor mămicilor la dietă.

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

Leave a Reply

