Dulciuri raw

După cum știți,  de câteva zile sunt la dieta, însă tot aș mânca dulciuri fără număr.

Azi m-am hotărât să îmi fac niște rezerve de dulciuri sănatoase pentru zilele când mă tăvalesc pe jos de dorul unei prăjituri.

Am ales să fac caramele și tort raw. Delicioase…

Nuuuuu, nu le-am mâncat ÎNCĂ, doar am gustat ca să apreciez corect rezultatul. Era necesar, nu? Acum le păstrez în congelator pentru momentele de mare cumpănă.

Vă las să va delectați cu pozele.

Mâine scriu și retetele, ca o bucătăreasă pricepută ce sunt :))

2 3

5

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

Leave a Reply

