Rețete Raw

Caramele raw

Caramele raw

Cum nu sunt mare bucătăreasă, am apelat din nou la ajutorul domnului Google în căutarea câtorva rețete, care să îmi aline ușor, suferința cauzată de dietă. Rețeta de CARAMELE am găsit-o aici. Rețeta originală conține și cardamom. Eu nu am avut, dar au ieșit delicioase oricum.

2

Prăjitură în 3 starturi

Rețeta numărul 2 am improvizat-o cu ingredientele pe care le aveam prin bucătărie, după cum urmează:

Ingrediente:

Pentru blat:

migdale

fulgi de cocos

unt de cocos

miere (sau alt îndulcitor)

Pentru cremă:

Strat 1

caju + mentă (uscată, din asta am avut)

unt de cocos

miere

Strat 2

Caju + pudră de roșcove

miere, unt de cocos

Strat 3

Caju + banană

unt de cocos

Pentru decor :

Fulgi de migdale/ rodie (sau ce vă place)

Am râșnit fulgi de cocos și migdalele în râșnița de cafea, până au devenit foarte fine. Le-am amestecat cu unt de cocos și miere, rezultând un aluat sfărâmicios. L-am pus într-o formă (cutie de plastic căreia i-am tăiat fundul:))

Am pus în blender caju (lăsat la înmuiat peste noapte),  l-am mixat pana am obținut o pastă fină apoi l-am împărțit în 3 boluri. Peste primul am adăugat menta cu untul de cocos și mierea, în al doilea am pus pudra de roșcove și miere, iar în al treilea o banană bine coaptă  + untul de cocos (m-am gândit că banana este suficient de dulce și nu am mai adăugat miere). Între stratul cu pudră de roșcove și cel cu banane am presărat fulgi de migdale. La final am decorat cu bobițe de rodie. Se lasă la congelator peste noapte și se scoate cu câteva ore înainte de a fi consumată.

Totul a fost făcut ochiometric, în funcție de cantitățile pe care le-am avut și de gustul personal.

Poftă bună

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

Leave a Reply

