Pauzele lungi și dese cheia marilor succese

”Cel mai mult la școală mi-a plăcut pauza”. Ca adolescenți obișnuiam să facem glume pe seama acestui clișeu, dar râsul nostru spunea mult adevăr.

Ei bine, mie chiar îmi plac pauzele. Tareee mi-aș mai dori una, dar de la mămicie nu se ia pauză. Sau poate???

E clar, copilul nu îl poți pune pe pauză, dar alte ”lucruri urgente”, da.

Într-unul din articolele mele (”A fi egoist înseamnă a fi generos cu tine însuți!) scriam despre egoism, acel egoism care aduce fericire, echilibru, relaxare, atât în viața ta cât și în viețile celor din jurul tău, așa am hotărât să pun și eu câteva lucruri pe pauză. Am renunțat la gătit și mi-am făcut abonament la un restaurant decent și de încredere ce îmi livrează zilnic, la aceeași oră, mâncare proaspătă si caldă. Yeyyy!!

Mersul la piață, stresul gândului din fiecare seară ”mâine ce mai gătesc” și curățenia de după, îmi consumau mult timp și energie. Am calculat atent bănuții și am descoperit că investiția nu este majoră. Aceeași bani fiind consumați pe luna și pentru mâncare ambalată din supermarket sau piață (care era apoi ”procesată” de mine). Dar stresul și munca mea cine le plătește?Cum, nimeni??Bănuiam eu.De departe cea mai bună idee pe care am avut-o de când a venit bebe pe lume.

În seara aceasta, în loc să fac curățenie în bucătărie, am avut timp să mă relaxez vizionând un film. Scurt (30 de minute), ce-i drept, dar nu asta e important. Importantă e deconectarea și relaxarea care merită toți banii.

Un gând bun aduce aalt gând bun. A doua idee bună ce a venit rapid, o dată cu adoptarea conceptului de egoism, a fost să cumpăr bilete pentru o excursie la socri. Să ne mai împrietenim, să se simtă și ei bunici, să simtă și nepotul că are bunici, iar eu să mă simt în vacantă. Mai am de așteptat însă, plecarea fiind programată pentru luna următoare, dar merită așteptarea.

 

Să ne mai relaxăm un pic, zic.

 

Viața e frumoasă dacă iei o pauză 🙂

 

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

 

Leave a Reply

