Mămica veșnic fără timp

 

 

Gata, au trecut si sărbătorile, s-a vorbit  mult, despre liniște, pace, familie, părtășie . Îhhîî… ceea ce s-a întâmplat cu adevărat de sărbători a fost de fapt agitație, mâncare in exces, kilograme in plus, magazine aglomerate, zile obositoare s.a.m.d.  Am atât de multa nevoie de liniște, de pace, de relaxare, de somn. De sărbători  am privit îndelung fereastra și nu, nu pentru ca am vreo priveliște năucitoare de admirat, ci pentru că, pare-se tot orașul s-a trezit la ora 7 dimineața să meargă la shopping. Ohhh…și au cumpărat, au cumpărat, au cumpărat până noaptea târziu, mă surprinde că nu au cumpărat și magazinele cu totul, ceea ce nu ar fi fost chiar atât de grav, din punctul meu de vedere.article-2078991-0F48136D00000578-733_964x649

Acestea fiind spuse, eu și ”pisicul” mic nu am reușit sa mergem la cumpărături, sau măcar la un ”Window Shopping” mic. După  Crăciun ne-am încercat iar norocul în speranța că s-au mai domolit oamenii cu shopping-ul și putem ieși  din casă pentru a vedea și  altceva în afara de clădirea din fața ferestrei noastre.

Hmmm…dar cum să ieși, doar venea Revelionul și oamenii nu se puteau opri din cumpărat. Ce să facem? Am așteptat cuminți să ne luam zborul la bunici.

A venit si ziua ”Zborului” , marele eveniment ce ne-a fost furat de moment în care ni s-a adus la cunoștința ca zborul nostru s-a anulat, pur si simplu, nicio mare tragedie.

airport-cancellations-def

Cum ??? Cum să nu fie o tragedie? Bagajul nostru era precum o bomba cu ceas, daca era înțepat cu ac sunt sigură că ar fi explodat. Cum să încep a deschide valizele când peste doua zile trebuia  să mă apuc iar de împachetat. Imposibil, am exclus din start varianta aceasta. Mi-am imaginat ca voi rămâne doua nopți la hotel și m-am cazat cu copil si bagaj la sora mea.

 

Bun, au trecut cele doua zile ne-am luat bagajul si-am purces spre aeroport. Am ajuns chiar și la destinație cu 40 de minute întârziere , dar am ajuns.

 

Acum suntem in perioada de acomodare, dar deja ne placeeeee.

 

Mâncare + Somn = Viață

Revenim cu detalii.

 

 

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

 

 

Leave a Reply

