Mic dejun în Turcia

De la prima mea întâlnire cu Turcia m-am îndrăgostit iremediabil de micul lor dejun. Nu are importanță ora la care îl iei, dacă te trezește la ora 17:00 nu vei lua în niciun caz cina, ci mai întâi micul dejun. Micul dejun este foarte important pentru turci, iar mai nou si pentru mine.

Preferatul meu:) Yammyy... Din poză lipsește ceaiul, însă trebuie să știți că era nelipsit. Păcat că nu am reușit să mă îndrăgostesc de el :))

Preferatul meu 🙂 Yammyyy… Poza nu a reușit să capteze și nelipsitul ceai, cu care nu m-am putut împrieteni înca.

Ador multitudinea de culori din fața mea în momentul în care mă așez să iau micul dejun, sunt atât de multe lucruri in fata mea ca nu știu cu ce să încep.

Înainte de perioada ”Turcia”, nu îmi amintesc cum arăta un mic dejun obișnuit din viața mea, asta pentru ca nu prea exista. Majoritatea timpului  mâncam ceva pe stradă în drum spre scoală sau munca, masa importanta a zilei era prânzul.

Aici însă aș putea mânca micul dejun întreaga zi, asta pentru ca nu ai cum să te saturi de el, iar alimentele ce îl constituie sunt atât variate și se pot schimba în fiecare zi, deci nu ai cum să te plictisește.

 

Să dejunăm, zic!

sozluk-yazarlarinin-kahvalti-sofrasi_891356

Ador farfuriuțele acestea mici în care se servește micul dejun. Mi-am achiziționat și eu câteva. Cândva voi pregăti un mic dejun pe cinste 🙂

Erken-kalkan-yol-alir...-Kahvaltimizi-yapar-donus-yoluna-geceriz

Un platou special doar pentru brânză, asta pentru că au foarte multe feluri de brânză. Iar eu sunt fan brânză:)

Bir-Bodrum-sabahinda-bizim-icin-klasik-olan-mekanda-dostlarla-solugu-aldik..-Ortaya-serpme-kahvalti-

Cu ardeii și spanacul recunosc nu mă împac, dar de când au apărut în fața mea la micul dejun, au început chiar să îmi placă.

 

turkiyedekahvalti

Placințele sau Börek, multe și cu diverse umpluturi : carne, branză, spanac, praz, etc.

Kahvalti_10-495x400

Oua sparte în tigaie cu sos de roșii, sucuk sau carne. Bunnn (nu, nu pentru siluetă desigur)!

0111322320

Undeva acolo într-un colțișor e miere cu kaimak. O minunație.

Urmăriți pagina de Facebook a blog-ului ( link aici ) sau apăsați butonul de follow pentru a primi toate noutățile direct pe mail.

 

 

 

Leave a Reply

